مـــن و تــــو
دنیا یه رنگین کمونه... هفت رنگ داره... کمونه... قشنگه... اما زودگذر... به وب ما خوش اومدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 42052
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



ABOUT
CATS
TAGS
PAST
LINKS
POSTS
CODES
TEMP
مـــن و تــــو
me & u
پنج شنبه 20 مهر 1391

سلام بر دوستان مجازی خودم.خوبین؟

من دارم میمیرم از این همه نظر!!!!!!!!!

بیخیال.بریم سر اخبار مدرسه.

دیروز ما باز هم جغرافی داشتیم.یه قسمت از درسمون مربوط به جهان اسلام بود.یکی از بچه ها داشت کنفرانس میداد که رسید به رژیم صهیونیم.دبیر ما گفت اسرائیل کشور مستقل نیست و ما و چند کشور دیگه اون رو به رسمیت نمیشناسیم. میگفت وقتی یه کاراته کار ایرانی(دقیق یادم نیست که چی کاره بود!)در المپیک 2012 مقابل کشور اسرائیل بازی نکرده،نشون داده که من تو رو به رسمیت نمیشناسم.این حرفش استارتی بود که کلاس جغرافی ما،بشه محفل سیاسی ایران.کلی بحث شد سر سیاست ایران و اسرائیل و هزار تا چیز دیگه.به خدا قسم من آخر سال به دبیره میگم.کلا کلاس درس رو با چیزای دیگه اشتباه میگیره!!!!!آخه من چی بگم به این خام؟هنوز درس رو کامل نداده،سوالات رو نگفته،واسه ما بحث سیاسی راه میندازه.ای خدااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!

امروز هم زنگ آخر زبان فارسی داشتیم.دبیرمون گفت بشینید یه متن 3-4 خطی بنویسید.من و چندتا از بچه ها نوشتیم.یکی از بچه بلند شد خوند که من اون رو شنیده بودم.به بقل دستیم هم گفتم که قبلا شنیدم.متن بسیار زیبایی هم بود.

وقتی تموم شد دبیرمون گفت که خودت نوشته بودی؟

گفت آره!

یکی از دوستانم به اسم سپیده گفت خودت نوشتی؟؟!!!!!!!

اونم گفت آره به خدا!

گفت من این رو توچندتا سایت خونده بودم،چرا قسم میخوری که خودم نوشتم؟

من این رو حس کردم که وقتی دوستم و چندتا دیگه از بچه ها گفتن خوندیم،غرورش جلوی دبیرمون خورد شد.حیلی ناراحت شد.

حالا دوست من نه سر پیازه،نه ته پیاز،میگه چرا دزدی فرهنگی میکنی؟

بعد از کلاس هم بهش گفتم آخه به تو چه ربطی داشت؟

گفت سمیرا اگه تو یه شعری بنویسی،بعد یکی بیاد بگه من نوشتم،تو ناراحت نمیشی؟

گفتم حالا اگه من یه شعری نوشتم تو هم خوندی و گفتی شعر مال منه،فاطمه(یکی از دوستامون)بیاد بگه سپیده برا چی این شعر رو برداشتی،چرا این کار رو کردی،نمیگی به تو چه؟

من هم نمیخوام از همکلاسیم طرفداری کنم.چون میدونم اونم نباید قسم میخورد.در واقع هردو مقصر بودند.

حالا سپیده خانم واقعا اگه توبیای شعر من رو برداری و فاطمه بگه که چرا برداشتی،تو نمیگی که آخه به تو چه ربطی داره؟جوابش رو بگو.

اتفاق دیگه ای هم نیفتاد.

به قول دبیر عربیمون:

وسلام



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت14:15---23 مهر 1391
حالم خوش نی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





samira